Wiele dziedzin codziennego życia przenosi się do Internetu. Coraz chętniej robimy zakupy online – sklepy internetowe oferują produkty z wielu branż. W sieci kupimy sprzęt elektroniczny i sportowy, ubrania, kosmetyki, biżuterię, książki, chemię domową, lekarstwa, produkty spożywcze, meble i wiele innych artykułów. Zakupy przez Internet są szybkie i wygodne. Klient bez wychodzenia z domu może wrzucić wybrane produkty do wirtualnego koszyka, od razu je opłacić, a zakupione towary zostaną dostarczone przez firmę przewozową. Obecna sytuacja wpłynęła na wzrost zainteresowania zakupami w sklepach internetowych, ponieważ kupowanie online jest nie tylko komfortowe, ale również bezpieczne.
Wirtualna galeria handlowa
Sklepy internetowe poszukują nowych sposobów, aby przyciągnąć klienta, zainteresować go swoją ofertą oraz zachęcić do zakupów. Ciekawym narzędziem jest sieciowa galeria handlowa Wszystko.pl, która jest jednym z modułów obsługiwanych w ramach systemów Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL. Na czym polega działanie wirtualnej galerii handlowej? Galeria w wersji online to odpowiednik dobrze znanych galerii handlowo-usługowych, w których zlokalizowane są sklepy różnych branż i punkty usługowe. Stanowi próbę przeniesienia tego typu obiektów na grunt internetowy. Celem modułu Wszystko.pl jest gromadzenie w jednym miejscu w sieci wielu różnorodnych ofert, z uwzględnieniem specjalnych promocji. Klient korzystający z wirtualnej galerii handlowej może szybko i wygodnie zapoznać się z asortymentem różnych sklepów, tak samo jak w stacjonarnej galerii, ale bez wychodzenia z domu. W sieciowej galerii nie ogranicza nas przestrzeń i miejsce, co zwiększa możliwości wyboru. Zakupy online dostępne są przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Klient ma okazję porównać oferty z wielu sklepów i znaleźć najbardziej korzystną okazję.
Komu to rozwiązanie spodoba się najbardziej?
Z modułu Wszystko.pl mogą korzystać użytkownicy oprogramowania Comarch ERP Optima i ERP XL. Warto wiedzieć, że funkcja wirtualnej galerii handlowej nie jest dodatkowo płatna, a daje szanse na zaprezentowanie swojej oferty nieograniczonej liczbie klientów – z Internetu korzystają miliony użytkowników w różnym wieku. Wśród nich znajdują się klienci indywidualni oraz firmy, co stanowi dla usługodawców szansę na rozwój biznesu. Przedsiębiorca, który chce prezentować swoje usługi w wirtualnej galerii handlowej Wszystko.pl nie musi zakładać sklepu internetowego, aby sprzedawać je online. Umieszczenie produktu w sieciowym centrum handlowym jest proste – potrzebne jest zdjęcie oraz opis, które zachęcą klientów do kupna. Sprzedawca musi zadbać o atrakcyjność swoich ofert, a większość formalności, takich jak na przykład kontrola płatności, rozliczenia lub księgowość jest rozliczanych w ramach systemu Comarch.