IBOK, czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest jednym z modułów w ramach rozwiązania GW-Max. Jest to zintegrowany system dla przedsiębiorstw wodociągowych i komunalnych, przeznaczony do rozliczeń wody, ścieków i wywozu śmieci oraz zarządzania i księgowania, na przykład rozliczania czynszów we wspólnotach mieszkaniowych oraz mieszkaniach komunalnych, a także do tworzenia analiz i raportowania. System GW-Max jest kompleksowym narzędziem dla firm działających w branży wodociągowej i komunalnej. Składa się z wyspecjalizowanych modułów.

Internetowe Biuro Obsługi Klienta zostało stworzone z myślą o sprawnej i skutecznej komunikacji przedsiębiorstwa z klientami oraz pracownikami. Internetowe Biuro Obsługi Klienta to z jednej strony IBOK Panel, czyli ogólnodostępny serwis z wydzieloną treścią, która jest dostępna dla pracowników i klientów firmy po zalogowaniu, a z drugiej strony – IBOK Administrator, który umożliwia upoważnionym osobom zmiany w zakresie wyglądu oraz treści udostępnionych przez Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Moduł IBOK Administrator jest komplementarny z systemem GW-Max, co przekłada się na wygodę oraz efektywność obsługi tego narzędzia. Twórcy oprogramowania zadbali, aby jego obsługa nie była skomplikowana – postawili na intuicyjność oraz funkcjonalność modułu.

Do jakich danych mają dostęp pracownicy przedsiębiorstw z branży wodociągowej i komunalnej w ramach IBOK Administrator? Moduł daje dostęp do bieżących zdarzeń, a także do dokumentów i druków obowiązujących w firmie. IBOK Administrator pozwala też na tworzenie kalendarza publikacji komunikatów i dokumentów oraz publikację na portal dodatkowych treści. Istotną funkcjonalnością IBOK Administrator jest Analiza Dziennika Zdarzeń. Można powiedzieć, że jest to jedna z podstawowych części systemu, ponieważ daje dostęp do listy operacji wykonanych w witrynie, takich jak logowanie do panelu, przeglądanie strony oraz pobieranie i generowanie dokumentów. Administrator, poprzez Analizę Dziennika Zdarzeń, uzyskuje dostęp do informacji na temat działań użytkowników, razem z datą i godziną, oraz danych na ich temat. Może nawet sprawdzić, jakie urządzenie wywołało dane zdarzenie. Taki szeroki dostęp do informacji za strony administratora to krok w stronę zwiększenia bezpieczeństwa w ramach korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta. W czasie, kiedy cyfryzacja obejmuje coraz więcej dziedzin, użytkownicy na pewno docenią nacisk na bezpieczne i bezproblemowe korzystanie z IBOK, które z kolei ułatwia przeprowadzenie wielu spraw bez wychodzenia z domu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *