Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga zaangażowania, ale także znajomości norm i regulacji prawnych. Dostępne obecnie rozwiązania informatyczne są narzędziem, które ułatwia to zadanie i usprawnia funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Przykładem takiego programu jest Comarch ERP Optima Księga Handlowa dla Biura Rachunkowego. Dzięki jego zastosowaniu, firma ma możliwość prowadzenia księgowości dla klientów, która jest zgodna z zawartymi w Ustawie o rachunkowości regulacjami.


Księga Handlowa – możliwości oprogramowania

Moduł Comarch ERP Optima Księga Handlowa dla Biura Rachunkowego posiada wiele funkcji. Wśród nich są możliwości takie jak kreowanie planu kont, księgowanie do różnej liczby dzienników cząstkowych, automatyzacja dokumentów i deklaracji, obliczanie deklaracji podatkowych, ewidencjonowanie oraz księgowanie dokumentów. Moduł Comarch ERP Optima Księga Handlowa dla Biura Rachunkowego umożliwia również prowadzenie analizy i porównania wydatków oraz zysków, a także ich planowanie. Dzięki temu modułowi możliwe jest przekazywanie deklaracji VAT z użyciem drogi elektronicznej, a dane do rozliczenia są automatycznie pobierane z bazy, co pozwala uniknąć błędu.

Moduł Comarch ERP Optima Księga Handlowa dla Biura Rachunkowego jest więc usprawnieniem i ułatwieniem pracy firmy. Umożliwia działanie na podstawie zmieniających się przepisów, usprawnia planowanie, analizę i porównania, a także oszczędza czas. To nowoczesne narzędzie, dzięki któremu prowadzenie księgowości w przedsiębiorstwie jest łatwiejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *