System GW-Max służy do kompleksowej obsługi działalności przedsiębiorstw z branży wodno-kanalizacyjnej oraz komunalnej. Dedykowane oprogramowanie powstawało we współpracy z doświadczonymi specjalistami i jest kompleksowym narzędziem, które może być stosowane między innymi do rozliczania wody, ścieków i odpadów, prowadzenia księgowości oraz zarządzania firmą.

Jedną z funkcji Systemu GW-Max jest Internetowe Biuro Obsługi, tak zwane IBO. Jest to moduł, który służy do komunikowania się między przedsiębiorstwem a jego klientami oraz pracownikami. Ułatwia to przekazywanie i zdobywanie potrzebnych informacji. Internetowe Biuro Obsługi składa się z dwóch elementów. Są to moduły IBO Administrator oraz IBO Portal. Choć są elementami jednego systemu, to różnią się od siebie budową oraz zastosowaniem.

Czym jest IBO Administrator?

IBO Administrator to część systemu, która służy do zarządzania IBO Portal w ramach GW-Max. Pracownicy, którzy mają do niego dostęp, mogą przy jego pomocy zmieniać wygląd oraz edytować zawartość Portalu. Moduł ma funkcję planowania publikacji komunikatów oraz moderację serwisu. Pracownicy mogą też dodawać do Portalu dodatkowe informacje oraz udostępniać różne dokumenty, takie jak na przykład wzory druków używanych przez przedsiębiorstwo. Kontrolę wszelkich zdarzeń w obrębie IBO Administrator umożliwia funkcjonalność Analiza Dziennika Zdarzeń.

Jak działa IBO Portal?

IBO Portal działa w inny sposób niż IBO Administrator. Jest to ogólnodostępna część Internetowego Biura Obsługi. W ramach serwisu funkcjonują specjalnie wydzielone strefy, w tym także moduły przeznaczone dla klientów oraz pracowników przedsiębiorstwa. Dostęp do IBO Portal jest możliwy dzięki dowolnemu urządzeniu z dostępem do Internetu.

IBO Portal został podzielony na 4 strefy. Pierwsza z nich to Strefa Publiczna, dzięki której każdy użytkownik może w dowolnym momencie sprawdzić najważniejsze informacje dotyczące przedsiębiorstwa. Można w niej umieścić między innymi najnowsze komunikaty i podstawowe dane, wiadomości dotyczące eksploatacji, wzory druków oraz narzędzia służące do zgłaszania problemów z eksploatacją.

Do Strefy Klienta dostęp mają wyłącznie klienci przedsiębiorstwa. Znajdą w niej na przykład formularze faktur, listę obiektów, które podlegają rozliczeniu, harmonogramy, a także informacje dotyczące stanu oraz metody należności za usługi.

Kolejną częścią systemu jest Strefa Pracownika. Posiadający odpowiednie uprawnienia pracownicy przedsiębiorstwa mają w niej między innymi możliwość przeglądu zasobów, rozliczania zleceń, obsługi terminarza oraz zarządzania innymi kontami. Ostatnią części IBO Portal jest Strefa Mobilnego Pracownika. Dzięki tej funkcji osoby pracujące w terenie maja dostęp do potrzebnych informacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *