Comarch ERP Optima jest obecnie zdecydowanie najlepszym zintegrowanym systemem informatycznym dla małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku, bez względu na branżę. Jest to rozwiązanie, które stanowi doskonałą ilustrację tego, czym tak naprawdę jest wysokiej jakości system zintegrowany. Na tle konkurencji program Comarch ERP Optima wyróżnia się daleko posuniętą modułowością, co oznacza, że można go dopasować do profilu działalności każdego przedsiębiorstwa. Warto również pamiętać, że system jest także dostępny w modelu usługowym, jako opłacana abonamentowo aplikacja internetowa, która posiada identyczne funkcjonalności, jak program instalowany na komputerze. Warto przyjrzeć im się bliżej. Prawdopodobnie najpopularniejszym modułem jest „Handel z magazynem”. Jest to rozwiązanie przeznaczone dla tych firm, które są zainteresowane fakturowaniem oraz skutecznym prowadzeniem gospodarki magazynowej. Zawiera ono m.in. takie opcje jak zamówienia, rezerwacje oraz wydania towaru, wystawianie faktur czy arkuszy inwentaryzacyjnych, zarządzanie wieloma magazynami, śledzenie transakcji czy stanu magazynowego. Poza tym dodatkowy moduł „Handel Plus” umożliwia zestawianie poszczególnych partii towarów w oparciu o dowolne kryteria oraz synchronizuje źródłowy moduł „Handel z magazynem” z internetowym sklepem Comarch iSklep24. iSklep24 jest kolejną funkcjonalnością systemu Comarch ERP Optima. Jest to sklep internetowy, z którego można korzystać będąc użytkownikiem systemu, umieszczając w nim swoje towary. Sklep jest doskonale pozycjonowany w Google, współpracuje z Facebookiem oraz Allegro, jest również zintegrowany ze wszystkimi liczącymi się na rynku internetowymi porównywarkami cen. Dla klientów detalicznych został przygotowany moduł „Detal”, umożliwiający prowadzenie sprzedaży detalicznej oraz wystawianie faktur i paragonów, drukowanych na zwykłych lub fiskalnych drukarkach. Poza tym „Detal” umożliwia m.in. korzystanie z dotykowej klawiatury numerycznej, na przykład na stanowiskach kasowych, a także kontrolę stanów magazynowych. Jest to doskonałe rozwiązanie dla wszelkiego rodzaju sklepów oraz stanowisk handlowych. Dla wszystkich firm, którym zależy na polepszeniu relacji z klientami, stworzono moduł „CRM”. Jak łatwo się domyślić, jest to rozwiązanie oferujące kompleksowe usługi na linii organizacja – klient, umożliwiające usprawnienie każdej strategii biznesowej typu CRM. Faktury, ofertowanie, rejestracja oraz poszczególne procedury obsługi klienta, a także przygotowanie i obsługa ofert handlowych – to wszystko można znaleźć w narzędziu „CRM”. Ciekawym rozwiązaniem jest „Serwis”, czyli moduł dedykowany przedsiębiorcom świadczącym usługi serwisowe, dotyczące zarówno swoich produktów, jak i produktów dystrybuowanych przez inne firmy. „Serwis” współpracuje z każdym z wyżej wymienionych narzędzi, pozwalając przy tym na ustalenie harmonogramu oraz rejestracji wykonywanych działań, a także na wystawienie paragonów lub faktur. Warto także wspomnieć o dwóch bardzo interesujących rozwiązaniach działających na systemach Android oraz Windows Mobile. Mowa oczywiście o „Mobilnym sprzedawcy” oraz „Mobilnym magazynierze”. Pierwsza aplikacja jest kompletnym, wielofunkcyjnym narzędziem pracy dla przedstawicieli handlowych różnych branż, podczas gdy „Mobilny magazynier” jest doskonałym uzupełnieniem dla logistyków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *