Współcześni klienci oczekują wysokiego poziomu obsługi oraz stałego dostępu do informacji. Wiedzą o tym również przedstawiciele branż komunalnych i wodociągowych.
IBOK, czyli Internetowe Biuro Obsługi Klienta
IBOK jest częścią oprogramowania GW-Max przeznaczonego dla przedsiębiorstw z branży komunalnej i wodociągowej. Służy do utrzymania sprawnej i skutecznej komunikacji między klientami firmy a jej pracownikami. Dlatego właśnie Internetowe Biuro Obsługi Klienta składa się z dwóch części:
- IBOK Portalu – dostępnego dla wszystkich użytkowników;
- IBOK Administratora dostępnego dla pracowników przedsiębiorstwa.
Z modułu administracyjnego możliwe jest dokonywanie modyfikacji w obrębie Internetowego Biura Obsługi Klientów – zarówno w wyglądzie portalu, jak i w jego treści. Wszelkie zmiany mogą być wprowadzane o każdej porze, z każdego miejsca, wystarczy mieć do dyspozycji urządzenie z dostępem do internetu. Klienci również mają możliwość korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta przez całą dobę (zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych.
Co to oznacza dla klientów?
O każdej godzinie, w zależności od potrzeb, klienci mają dostęp do najbardziej aktualnych komunikatów dotyczących działania firmy, ale także do informacji związanych z usługami, z których korzystają na co dzień. W przypadku przerw w dostawach wody mogą szybko poznać przyczynę i dowiedzieć się więcej na temat planowanych działań awaryjnych. Z IBOK dowiedzą się także o ewentualnych usterkach lub planowanych remontach.
Kwestie organizacyjne
W Internetowym Biurze Obsługi Klienta dostępne są wzory dokumentów przydatnych dla klientów w trakcie współpracy z przedsiębiorstwem. Klienci nie muszą uzyskiwać druków w siedzibie przedsiębiorstwa, ale mogą je wygodnie pobrać i wydrukować, a uzupełnione dostarczyć do biura stacjonarnego. Oprócz tego zalogowani użytkownicy sprawdzą cenniki, zakres świadczonych usług, terminarz wywozu odpadów, maja dostęp do e-faktur i płatności elektronicznych.
IBOK to sposób na oszczędność czasu pracowników i klientów. Klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę, a pracownicy wykonują inne istotne obowiązki – jednocześnie, przy niewielkim nakładzie, rośnie poziom obsługi klienta.