Comarch ERP Optima obsługuje wszystkie formy księgowości od ryczałtu, książki przychodów i rozchodów, aż po pełną księgowość. Dla firm, które chcą kompleksowo obsłużyć wszystkie rozliczenia przygotowaliśmy rozwiązania dla środków trwałych i rozliczeń z pracownikami:
• Książka Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałt;
• Pełna Księgowość;
• Środki Trwałe;
• Kadry i Płace.
Comarch ERP Optima to narzędzie, które obsługuje wszystkie formy księgowości począwszy od ryczałtu oraz książki przychodów i rozchodów, kończąc na pełnej księgowości. Dla firm, które chcą w sposób kompleksowy obsłużyć wszystkie rozliczenia, przygotowane zostało specjalnie rozwiązania dla środków trwałych a także rozliczeń z pracownikami.
Książka Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałt
Comarch ERP Optima Księga Podatkowa to łatwa obsługa księgowa firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.
Pełna Księgowość – Księga Handlowa
Comarch ERP Optima Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.
Comarch ERP Optima Środki Trwałe pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Dzięki modułowi możliwe jest tworzenie planów amortyzacji, automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, rejestrowanie historii środka trwałego.
Comarch ERP Optima Kadry i Płace umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowo płacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz: współpracuje z programem Płatnik, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki ZUS i deklaracje, zapewnia obsługę korekt list płac, umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US.