Comarch ERP Mobilny Magazynier powstał z myślą o pracownikach działu logistyki, którzy wykorzystując urządzenia typu przenośny kolektor danych są w stanie sprawniej wykonywać powierzone im działania (przyjęcia, wydania czy prowadzenie inwentaryzacji).

Rozwiązanie Windows Mobile na rynku istnieje już od kilku lat i przez ten czas zdobyło uznanie naszych Klientów. Odpowiadając na aktualne trendy rynku urządzeń mobilnych stworzyliśmy również aplikację działającą na platformie Android, która powstała na podstawie doświadczeń zdobytych przy rozwijaniu wersji Mobilny Sprzedawca na Windows Mobile, oraz przy owocnej współpracy z Klientami. Możemy powiedzieć, że Mobilny sprzedawca to projekt, który tworzymy razem z Klientami, dzięki czemu narzędzie spełnia wymagania wielu grup użytkowników.

Comarch ERP Mobilny Magazynier to narzędzie ułatwiające pracę w poniższych obszarach:

  • Oferuje pełną wiedzę o ofercie towarowej, ze zdjęciami oraz opisami towarów,
  • Umożliwia sprawną obsługę Klienta dzięki dostępowi do potrzebnych danych kontaktowych, historii transakcji oraz informacji o płatnościach, a również posiada możliwość wydruku dokumentów bezpośrednio u Klienta,
  • Wspiera sprzedaż typu vanselling,
  • Ułatwia skuteczne planowanie czy realizację wizyt handlowych, wykorzystując wzorce wizyt definiowanych w systemie ERP i intuicyjnego Terminarza,
  • Daje możliwość sprawnego zarządzania dniem pracy przedstawiciela handlowego za pomocą funkcjonalności rozpoczęcia i zakończenia dnia (m. in. oferuje możliwość rozliczania kasy, a także stanu liczników samochodów),
  • Umożliwia dostęp do przejrzystych raportów, które prezentują podsumowanie dnia oraz dane sprzedażowe.

Sprawdź, jak Comarch ERP Mobilny Magazynier działa w praktyce – obejrzyj film: