Comarch ERP Optima obsługuje wszystkie formy księgowości od ryczałtu i książki przychodów i rozchodów, aż po pełną księgowość. Dla firm, które chcą kompleksowo obsłużyć wszystkie rozliczenia przygotowaliśmy rozwiązania dla środków trwałych i rozliczeń z pracownikami.
Książka Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałt
Księga podatkowa Comarch ERP Optima Księga Podatkowa pozwala na prostą obsługę księgowości firmy oraz pomaga w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym opierając się na Księdze Przychodów i Rozchodów. Moduł ten jest zgodny z obowiązującymi aktualnie przepisami.
Pełna Księgowość – Księga Handlowa
Comarch ERP Optima Księga Handlowa jest modułem, który pozwala na obsługę całej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Dziki automatyzacji procesów księgowania, możliwości wydruków oraz przesyłania elektronicznych deklaracji, a także ewidencjonowaniu VAT-u usprawnia pracę w zakresie księgowości.
Środki Trwałe
Comarch ERP Optima Środki Trwałe to moduł pozwalający na prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych. Dzięki niemu istnieje możliwość tworzenia planów amortyzacji, rejestrowanie historii środka trwałego oraz automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych.
Kadry i Płace
Comarch ERP Optima Kadry i Płace pozwala firmie prowadzi pełną obsługę kadrowo-płacową. Gwarantuje pracę zgodną z obowiązującymi przepisami a także: nalicza oraz drukuje deklaracje podatkowe, współpracuje z programem Płatnik, wylicza deklaracje i składki ZUS, pozwala na wysyłanie e-deklaracji do US i zapewnia obsług korekt list płac.