Większość organizacji i przedsiębiorstw coraz większą wagę przykłada do kontaktów i obsługi klienta. Popularne stają się nowoczesne rozwiązania w postaci internetowego biura obsługi klientów. Dzieje się tak, ponieważ Internet to wygodny i szybki sposób na uzyskanie potrzebnych informacji bez wychodzenia z domu. Internetowe biuro obsługi klienta pozwala przedsiębiorstwu szybko dotrzeć do dużej liczby potencjalnych konsumentów.

Obsługa klienta to istotny element działania przedsiębiorstw komunalnych. Efektywność i skuteczność tej działalności pomoże poprawić odpowiednie narzędzie. Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest częścią (modułem) systemu GW-Max (GIGA-WODOCIĄGI-MAX). To oprogramowanie, które umożliwia usprawnienie komunikacji zarówno między przedsiębiorstwem i klientami, jaki i przedsiębiorstwem i jego pracownikami. Internetowe Biuro Obsługi Klienta to propozycja dla przedsiębiorstw komunalnych, które dążą do sprawnego przekazywania i uzyskiwania potrzebnych danych.

Czym jest IBOK?

Moduł Internetowe Biuro Obsługi Klienta jest zbudowany z dwóch części. Są to moduły IBOK Administrator oraz IBOK Portal. Taki podział jest bardzo praktyczny i pozwala na profesjonalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

IBOK Administrator to część systemu, z którego korzystają tylko uprawnieni pracownicy przedsiębiorstwa. Osoby, które maja dostęp do IBOK Administrator, mogą modyfikować treść i wygląd IBOK Portal. Poprzez ten moduł osoby uprawnione mogą tworzyć harmonogram publikacji zawartości serwisu, a także kontrolować jego działanie. IBOK Portal to rodzaj serwisu, który jest ogólnodostępny. Z IBOK Portal korzystają pracownicy i klienci, wprowadzony jest podział na strefy – Klienta oraz Pracownika.

Moduł IBOK Administrator jest połączony z systemem GW-MAX, co znacznie ułatwia jego obsługę. Wśród funkcji dostępnych przez moduł znajdują się między innymi umieszczanie komunikatów, publikacja dokumentów, kreowanie harmonogramów publikacji komunikatów i dokumentów i dodawanie nowych danych do zawartości portalu. Uprawniony pracownik oprócz tego może prowadzić Analizę Dziennika Zdarzeń, to znaczy, że ma wgląd do operacji podejmowanych przez innych użytkowników w obrębie serwisu.

IBOK Portal dzielimy na strefę publiczną, w której można znaleźć dane udostępnione przez przedsiębiorstwo, takie jak komunikaty, wzory dokumentów i dane kontaktowe. W strefie klienta osoba obsługiwana znajdzie wszelkie informacje dotyczące rozliczeń, harmonogramów oraz komunikacji pomiędzy klientem a przedsiębiorstwem. W IBOK Portal znajdują się też strefa pracownika oraz strefa mobilnego pracownika, których możliwości są związane ze stanowiskiem i obowiązkami osób pełniących powyższe funkcje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *