Aby wspomóc codzienne działania przedstawicieli działu sprzedaży, którzy pracują głównie w delegacjach oraz siedzibach klientów, stworzyliśmy dedykowaną aplikacje:Comarch ERP Mobilny Sprzedawca. Do wyboru istnieje rozwiązanie na Androida lub Windows Mobile.
Wersja Windows Mobile na rynku dostępna jest już kilka lat, podczas których zdobyła uznanie Klientów. W odpowiedzi na aktualne zapotrzebowania rynku urządzeń mobilnych stworzona została aplikacja na platformę Android. Powstała ona przy ścisłej współpracy z Klientami oraz na bazie doświadczeń, które zdobyliśmy rozwijając rozwiązania Mobilny Sprzedawca na Windows Mobile. Aplikacja jest projektowana wraz z Klientami, dzięki czemu spełnia wymagania szerokiego grona odbiorców.
Comarch ERP Mobilny sprzedawca pomaga w pracy przedstawicieli handlowych w następujących obszarach:
- Pełna wiedza o ofercie towarowej, ze zdjęciami oraz opisami towarów,
-
Sprawna i szybka obsługa klienta dzięki dostępowi do historii transakcji, informacji o płatnościach czy danych kontaktowych, a również możliwości wydrukowania potrzebnych dokumentów bezpośrednio u Klienta,
- Wsparcie sprzedaży typu vanselling,
-
Planowanie oraz realizacja wizyt handlowych przy wykorzystaniu wzorców wizyt definiowanych systemu ERP oraz intuicyjnego Terminarza,
-
Efektywne zarządzanie czasem pracy przedstawiciela handlowego dzięki funkcją rozpoczęcia i zakończenia dnia (między innymi: możliwość rozliczania kasy czy zaewidencjonowania stanu licznika samochodu),
-
Dostępność przejrzystych raportów, które prezentują podsumowanie dnia oraz dane sprzedażowe.
Sprawdź, jak Comarch ERP Mobilny Sprzedawca działa w praktyce – obejrzyj film:
Kliknij, aby zobaczyć przyjazny interfejs aplikacji Comarch ERP Mobilny Sprzedawca: