slider_3_zarzadzanie

Szybki i prosty dostęp do wiedzy o firmie, jej klientach, dostawcach pozwala na sprawne jej funkcjonowanie. Aby zamienić dane na cenne informacje zostały stworzone moduły:
• Analizy Business Inteligence
• CRM – Zarządzanie relacjami z klientami
• Obieg Dokumentów
• Pulpit Menadżera

Szybki, a zarazem prosty dostęp do wiedzy o firmie, jej klientach oraz dostawcach pozwala jej sprawnie funkcjonować. Aby zamienić na pozór zwykłe dane w niezwykle cenne informacje przygotowaliśmy specjalne do Państwa dyspozycji następujące moduły:

 

Analizy Business Intelligence

analizy_business_Intelligence
W każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do prawie 100 najpotrzebniejszych raportów o działalności całej firmy. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w systemie danych. Dane przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które dzięki technologii in-memory można dowolnie modyfikować nie czekając na odświeżenie danych.

 

 CRM – Zarządzanie relacjami z klientami

crm
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można rejestrować kontakty z klientami. Można również wprowadzać zadania, jakie powinni wykonać poszczególni pracownicy w związku z obsługą klientów. Znacznym ułatwieniem jest możliwość wprowadzenia zadania głównego i powiązanych z nim zadań szczegółowych, a także wystawianie faktur cyklicznych.
read_more

 

Obieg Dokumentów

obieg_dokumentow
Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki MS Word, MS Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.
read_more

 

  Pulpit Menadżera

pulpit_menadzera
Comarch ERP Optima Pulpit Menadżera to narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia: dostęp do informacji o firmie poprzez Internet, stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach, gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach, bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych. Korzystając z urządzeń mobilnych (palmtop, smartfon, tablet) i aplikacji Mobilny Menadżer, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.
read_more